dilluns, 19 de desembre del 2011

a decorar la casa per nadal...

holitaaa ja arriba nadal... aixo ja ho sabeu jajajaja... tink unes preguntetes per vosaltres..........
vosaltres k selebreu?... els reis?...el para noel?... el tió?...o altres?........... jo ho selebro tot...

ja ho eu preparat tot pel nadal?... ja eu posat les llums de colorins, el passebre(amb les figuretes i sobretot amb els reis sobre el camell portan els regals) , l'arbre de nadal (amb tot de boletes i figuretes pentjant i sobretot no us deixeu la estrella de dalt de tot) i altres coses per decorar? l'abre k teniu es de veritat o de mentida?... i cantareu cançons (nadales)?... no se hi ha tantes coses per fer per nadal... vosaltres k penseu del nadal?...
ja em respondreu... adw i k us ho paseu molt be decorant la casa i obrint els regals i prepareuvos per engraxarvos...

4 comentaris:

  1. ola!
    jo no sé si serà molt guay aket nadal.....
    e suspes per PRIMERA VEGADA (!!!) una asignatura ( pero nose prk, si hu he fet tot: dossier i deures; tinc el dossier en recuperació, pero l'he entragat!! i la profe va I EM SUSPEN ) POKER FACE >.<, i avui ens andonat les notes i no lis e ensenyat als papes!!!
    KINA BRONCA EM CAURÀ!!!
    sort que ara estan inconcients dormint al sofà "veient" CSI MIAMI.
    buenu.....
    dew

    ResponElimina
  2. jajajaja! aria! tot i axo... ainy! canviare una mik la publicacio xke + faltes imposibles.... xD

    ResponElimina
  3. Brt tu tmb fas faltetes a vegades XD...

    ResponElimina