dimarts, 10 de gener del 2012

ja tornem a la rutina...

Hola!!!! ja em tornat a la rutina diaria :( buabuabua. k kom estan els vostres companys i els vostres profes?¿... ui!!! parlant de profes!!! jo tink un profe k anava una mica hippi amb el cabell llarg amb cueta i amb pijama... pero ara s'ha tallat el cabell jo trobo k potser li keda bee pro el podria portar millor... i a + esta un pok majara avui ens ha estat a punt de castigar a les 5 pero per sort no ho ha feti ens volia kstigar perk ens ha preguntat kuan pensavem k media la classe i tothom ha dit 8, 7, 5, 9... menys un grup k ha dit 9metres... i klar s'ha enfadat perk nomes un grup o a dit bee i klar... sii ha vosaltres us pregunten kuan medeix una classe pues ja senten k dius metres, noo?...esk!!!...
weno kom us van les klases?¿
dw... muac

8 comentaris:

  1. pus les classes em ban bb pero crec que tu ja ho saps!! el profe s'ha tallat el cavell pero crec que segueix estant tocat de l'olla!! ¬¬

    ResponElimina
  2. clar que si!! esq si no fos veritat jo estaria tocada de l'olla no el i aixo es imposible!! (la veritat es que no perque jo ja estic tocada de l'olla pero dona igual) igualment si jo arrivo a estar mes tocada de l'olla que ara ell seguira sent un friki-amb-pijama-aficionat-del-don-quijote(perque era igual abans de tallarse la cua)!! DW I GRACIES PER LLEGIR EL MEU COMENTARI!! iona

    ResponElimina
  3. Vivaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalaa vidaaa XD

    ResponElimina
  4. k?¿ no mempano del k pasa nomes see k la iona esta tocada de l'olla i la ani s'alegra
    por dios k pasa pendejos?¿
    a...

    ResponElimina
  5. pendejos... quins records... (campaments d'estiu 2011!) xD
    Que passa pendejooooooooooooooos!?!?!?!?!?!!!! xP xD

    ResponElimina
  6. ja ho he dit per aixoo(lo de pendejos) i tmb ho he dit perk una tia de l'insti la vaig sentir di aixo i em va fer gracia i vaig pensar en el k em vas dir tu
    persona anonimaaa buahahahahaha...

    ResponElimina
  7. jajajjaa q mal por dios!!!!!!

    ResponElimina