dissabte, 28 de gener del 2012

ELS JOCS DE LA FAM

Estic enamorada, no, enamorada no, enamoradíssima! D'un llibre que es diu Els Jocs de La Fam!!! És tant interessant... si podeu, llegiu-vos-el. A la contra-portada del llibre hi posa això...
Podries sobreviure sol, en un món salvatge, on tothom farà el possible perquè no tornis a veure la llum del dia?
Vint-i-quatre adolescents forçats a jugar. Només un guanyador. Els Jocs de la Fam han començat...

Mola moltísiiiiiiiim! Espero que us el pogueu llegir!!!
Aquí us adjunto la web on em vaig descarregar la trilogia per l'Ainy, és en castellà però és el mateix... jo el tercer me'l vaig llegir en castellà i no ha passat res...! ;) Piqueu aquí i us els podreu descarregar! Espero que sapigueu descomprimir carpetes... Si no, es fa així: Primer guardes la carpeta que t'has descarregat en el lloc on la vulguis tenir, després piques a sobre amb el botó dret, et sortiran bastants opcions, pica on hi posa "Extreu tot" o alguna cosa per l'estil... I finalment posa d'acord i ja et podràs llegir els llibres!!! (I si teniu algun problema, comenteu-nos-ho!)
Atentament: BRT

7 comentaris:

  1. MARIONA (LA DEL BLOG DE CIÈNCIA)28 de gener del 2012, a les 11:47

    MOLA!!!!
    A DESCARREGAR-ME'L!!!
    QUINA DE VOSALTRES M'HO VA DIR L'ALTRE DIA??? AIX ARA NO M'EN RECORDO!!!!
    M13

    ResponElimina
  2. segur k t'agrada jo justament avui le acabat es una passaaa i ara començo l'altre jajajaja xD

    ResponElimina
  3. tmb si voleu us podem enviar els llibres pel gmail, nomes cal k ens envieu un misatge al gmail i us el enviem... ok?!

    ResponElimina
  4. ACABO DE VEURE UN EPISODI DE BIG BANG THEORY EN VERSIÓ ORIGINAAAAAAAAAAL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    BRT, la Penny canta bastant bé i la lletra es diferent a la de castellà diu així:
    Dulce gatito,
    caliente gatito (warm)
    PARECE UNA BOOOLAAA SUAAAAVEEE

    el bonito gatito,
    duerme gatito,
    bien en eeeen

    ResponElimina
  5. ???
    cada dia més pirades del cap!!!!
    a veure si per molt que sapiga de que va, (toti k no estic enganxada a res), em tornare boja com vosaltres.

    ResponElimina
  6. Ho sentim... Hi han agut errors tècnics i els llibres no es poden descarregar bé! :'(
    Qui vulgui els llibres dels jocs de la fam envieu-nos el vostre correu al correu del blog! (Per qui no el sàpiga és: anbrt.blogspot@gmail.com)

    ResponElimina